Od 20. 4. 2020 testujeme nový e-shop. Pokud se Vám na těchto stránkách nebude něco dařit, nepůjde Vám např. dokončit objednávka, kontaktujte nás, prosím - na tel. 777 741 203 (web editor).

Obchodní podmínky

1. Základní údaje


Fakturační adresa:

EURO-BOWLING s.r.o.
Tachovské náměstí 90
130 02 Praha 3

IČ 25934406
DIČ 25934406


Doručovací adresa a adresa pro případné osobní převzetí zboží:

Hilarem - obojky, postroje
Javorová 406
541 01 Trutnov
tel. 777 741 203
email hilarem@seznam.cz

 

2. Objednávka zboží

Veškeré zboží je vyráběno na míru podle přání zákazníka, zboží tedy není skladem a je nutno počítat s delší dodací lhůtou (do 10 dnů). Zboží je ušito přímo podle oficiální objednávky na e-shopu - veškerá speciální přání je nutné psát do poznámky na konci objednávky, na objednávky na Facebooku nebude brán zřetel. 
Upřednostňujeme platbu předem, ale v případě objednávek hraček či rozkládacích kuželů je možné objednávat na dobírku. Fakturu vystavujeme dodatečně, očekávejte ji tedy v balíčku s objednávkou. 

Pokud si nejste jistí objednávkou a nevíte si rady např. s měřením pejska, ozvěte se nám na hilarem@seznam.cz nebo  telefonicky na tel. 777 306 305.

3. Doprava a dodání zboží

Zboží se snažíme odeslat do 10 dnů po přijetí platby. Využíváme společnost PPL a Zásilkovnu. Další možností je osobní převzetí v Trutnově. 

4. Údržba zboží

Doporučujeme veškeré zboží prát v ruce při nízké teplotě. 

5. Výměna zboží

V ojedinělých případech se může stát, že majitel špatně změří psa a obojek/postroj mu nesedí. V takovém případě nás neváhejte kontaktovat, nejlépe pošlete i fotku psa s daným obojkem či postrojem. Ve většině případů se lze dohodnout na přešití zboží za poplatek. Zboží vyrobené na zakázku nelze vyměnit ani vrátit dle §1837 odst. d) Obchodní zákoníku. Zboží, které není vyhotoveno na zakázku vyměňujeme do 14 dní, možno i vrácení peněz bez udání důvodů. 

5. Záruka a reklamace

Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, které má zboží při převzetí kupujícím, a které se vyskytnou během záruční lhůty.  Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené nesprávným používáním, mechanickým poškozením či nesprávným skladováním. 

V případě, že zákazník na výrobku v záruční lhůtě objevil výrobní vadu, má právo na reklamaci zboží. Pokud se zákazník rozhodne zboží reklamovat, prosíme o této skutečnosti informovat dodavatele emailem. Zboží je následně třeba doporučeně zaslat (ne na dobírku) na doručovací adresu dodavatele spolu s popisem vady a dokladem o koupi, vaší adresou a emailem.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní od převzetí zboží dodavatelem.